Ibland är livet förjävligt

Jag som hade blivit frisk från magsjuka och allt skit så jag tog på mig att jobba på konsum igår, 8-20. Jag hade ont i halsen men det gick bra från en början, men mot eftermiddagen började jag låta mer och mer som en karl. Till slut kunde jag knappt säga ett ord. Jag blev riktigt svimfärdig och var tvungen att åka hem från jobbet, jag körde bil hem från jobbet och jag HALLUCINERADE (?), det var SJUKT äckligt. Jag trodde att jag såg bilar hela tiden så jag tvärbromsade hela tiden eftersom det kändes som om jag skulle krocka, men jag mötte inte en enda bil egentligen! Det var ingen hemma när jag kom hem eftersom mina päron var på 30 års kalas. Då blev allt suddigt, jag blev kokhet och svimmade på golvet. Både johan & mamma försökte ringa mig flera gånger vilket jag inte hörde eftersom jag låg avsvimmad, tur som det var skyndade johan sig hit efter jobbet och fick liv i mig med en massa vatten, chips och en pizza. Tack älskling. Jag skulle egentligen jobba idag också men det blev såklart en sjukanmälan. Istället blir det kurera, kurera och återigen kurera mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0