Stockholm

Har precis kommit hem från en mycket trevlig dag i Estockholmo. Jag fick det i födelsedagspresent av älsklingen, thanks! Det har varit lite av en otursdag för mig idag, det började med att jag hade glömt mitt bankkort hemma imorse, men det löste sig genom att pappa fick brumma upp och lämna det en sekund innan bussen kom. Vi hade tagit med oss några frågor från trivial pursuit för att köra det på bussen, och där hade jag en jävla otur. Japp, jag kallar det otur. Otur med frågor helt enkelt. När vi satt på en kinarestaurang på lunchen välte jag halvt omkull ljuset som stod på bordet. När vi skulle ta fram kameran för att knäppa kort så märkte vi att jag glömt att stoppa i batteriet tillbaka efter att jag laddat det. När vi var på väg hem hoppade Johan av bussen i Sandviken, jag åkte vidare till Storvik och vad tror ni inte att jag gör? Jo, jag somnar så busschauffören var tvungen att komma och väcka mig. "Hörrudu, du ska väl av här i Storvik va!? Jag svängde ju in här enbart för dig, så somnar du" Det var inte nog med det, jag hade dreglat som en sankt bernardshund, han må ha undrat vad jag var för en typ.

Nu känner jag att det är dags att sova.
God natt!

Kan ju bjussa på en bild från Stockholm från sommaren 08.

Kommentarer
Postat av: Tessa

Hahaha! Du är ju för skön du gumman ;)

å som d låter så är du ungefär lika glömsk som mig, så jag kan ju trösta dig med att du inte är ensam =P

2010-03-13 @ 22:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0